Alla vill bli ompysslade även om klockan är halv 2 på natten

Hello! Allt fint med er! Här är det bara bra. Vaknade med huvudvärk, men kände mig iallafall utvilad vilket är skönt :). Väntar på bussen, ska till pappa på kaffe och ge min lillebror en present :D. 5 dagar sen jag träffade honom. Saknat den lilla jobbiga ungen haha :P. På söndag ska jag och Almir till Malmö och träffa Nermin, Miresa och Savannah :) LÄNGTAR. Imorgon blir det blodprov för Ivan, på torsdag träffa läkaren och på måndag till Lund för att träffa hans ortoped, Urban Rydholm.

En snäll och gullig liten gamling haha.

Igår natt kände sig Ivan lite bättre, det hög inte lika mycket i bröstkorgen, så vi åkte till Statoil för att tvätta bilden halv 2 på natten :P.

Det var dags för Bettan att bli bortskämd lite oxå, även om kl var halv 2 på natten

 

Så ren och fin :)

 

Vaknade till varma och nybakade kanelbullar ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0