Vecka 2 i körskola

Hejsan! Är helt slut efter dagens plugg och körlektioner. Farligt att köra när man är trött och har huvudvärk, råkade missa en väjningsplikt eftersom jag fokuserade bara på skylten som skulle ta mig till Landskrona haha typ OOPPSS.
 
Vad jag behöver träna lite till på:
1) Våga öka farten i en öppen och större väg
2) Inte missa en enda högerregel
3) Bli bättre med att ALLTID titta i bakspegeln när jag plinkar
4) Placering behöver jag bli lite bättre med, speciellt när jag ska svänga.
 
Jag svär man blir GALEN av alla regler som man måste tänka på, allt som man måste hålla koll på. Han vill oxå att jag ska fantisera vilka risker som kan komma i nästa korsning. Min trafiklärare är lite sträng, jag måste lyckas på första försöket när jag ska parkera och backa runt hörnan, jag får inte köra fram, backa och köra fram igen AAAAA. Ja nu vet ni vad jag har allt att tänka på
 
jag idag innan jag tog cykeln till körskolan :).a
 
Ja, så här pigg och glad ser jag inte ut nu haha, ser ut som jag har varit vaken i 24 timmar hah

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0