Savannahs kalas

Igår fyllde ju min Savannah hela 2 år :D. Jag var helt slut efter skolan igår men när vi kom till Malmö och Savannah kramade mig så glömde jag helt bort att jag var trött och hade huvudvärk. Att träffa mina två favorit tjejer Lana och Savannah gör mig direkt glad :). Savannah är så gullig när hon kommer och pussar mig, kramar mig och vill sitta bredvid mig. Det var oxå skoj att prata med Miresas systrar, inte ofta man träffar dem. Vi har rätt så samma humor :P. 
 
Min lilla Savannah :)
 
Hon blev väldigt glad för sin tårta
 
Såååå gullig hon är
 
Hon blev över lyckligt när hon började öppna min och Ivans present och när hon såg vad det var så började hon säga Ojojojoj och skratta <3
 
Fasters lilla Lana

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0