Omg

Hejsan! Hemma hos Vesna och tittar på top Gun haha :P. Idag var det skrämmade att köra. Det regnade, åskade och blixtrade som FAN. Jag kissade nästan på mig när jag körde på en 90 väg och det regnade så mycket att jag inte kunde se ett SKIT. Jag var även rädd att jag skulle få vattenplaning :/. Jag körde 60 på en 90 väg haha, det kändes säkrast så :P. 
 
Detta är vad jag skulle tänka på igår när jag skulle köra (högerregel)
 
Och detta är från idag.
Vissa saker försvann från igår eftersom jag gjorde det bra idag men nya saker kom upp istället haha. Imorgon måste jag FAN med få allt bra/perfekt
 
Jag glömmer aldrig blinka i såna situationer som är riktigt viktiga, det är mer när jag ska svänga från en kant och inte en enda bil finns i närheten :/// då glömmer jag bort eftersom jag tycker inte att det behövs men min lärare har inte samma åsikt som jag haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0