Har stor betydelse

Hejsan! Idag slutade jag tidigare från skolan, SKÖNT :P fast jag kommer fortsätta läsa och plugga i körkortsboken. På väg till min älskling <3. Idag körde jag men en annan trafiklärare, gick såååå mycket bättre för mig. Det har STOR betydelse vem din trafiklärare är. Jag körde mycket bättre och mer avslappnad. Han lätt mig köra så som jag typ"vill" och vet att jag kan.
 
Han sa till mig:
så länge du kör bra, känner dig trygg i DITT körsätt, är i kontroll  och säker så kommer även personen som sitter bredvid dig att vara det
 
Min andra trafiklärare som jag kör med verkar inte lita på mig vilket gör att jag inte litar på mig själv heller, måste köra överdrivet sakta ÖVER ALLT. Han lär inte ut bra heller, lärde mig mer av han idag på 1 timme än 2 veckor med han jag annars har. Om jag inte uppfattade fel så är min trafiklärare BARA 26 typ VAAAA :////
 
 Min lilla Polo som jag kör med haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0