Ombre

Så då har jag bestämt mig för att göra ombre på mitt hår :). Men lite hjälp så kan man göra ombre hemma, men jag kommer göra det hos frissan. När man gör något helt nytt så vill man att det ska bli bra och snyggt ;). Det var Ivan som tyckte jag skulle testa något nytt med håret och när jag visade bilder på ombre så tyckte han om det :). Han sa till mig i torsdags: Det var längesen du gjorde något för dig själv, så jag tycker du ska till frissan och skämma bort dig själv lite :).
 
Tycker Kenzas hårfärg (ombre) är riktigt snygg. Jag vill inte heller ha "ombre" bara nere på topparna utan det ska börjar i mitten av hår.
 
Så här vill jag göra med mitt hår :)
 
Bilder från Kenzas blogg

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0