Känner mig 2 kg lättare ;)

Hej på er! Idag är jag besviken på mig själv, gjorde inte bra ifrån mig på träningen speciellt på motion. Btw har gått ner 2 kg på 2 veckor vilket gjorde mig glad igen :). Det är kanske inte mycket för vissa men som sagt jag tränar bara 2 gånger i veckan och äter fortfarande onyttigt då och då fast absolut inte som innan, blivit mycket nyttigare av mig och om jag äter något onyttigt så orkar jag bara lite av det. Jag vill inte ta bort sött helt och hållet, skoj liv då liksom:/. Dricker oxå mycket vatten och har inte druckit läsk på ca 2 veckor vilket är väldigt ovanligt eftersom innan kunde jag dricka 2 burkar varje dag om inte mer, Ivan har inte druckit läsk på 3 veckor även han har blivit duktig och gått ner i vikt. Sen jag började träna så har jag tränat hårt varje gång (förutom idag :P) vilket kan göra skillnad även om man inte tränar så ofta, vill inte att jag ska tröttna. Man ska hitta sitt sätt helt enkelt.
 
Sitter ihop rullad i min hello kitty morgonrock och håller på med korsord :P
 
Köpte iPhone laddare innan till Ivan eftersom hans gamla fungerar inte längre
 
Har varit Cola/läsk fri i 2 veckor :) och Ivan i 3 veckor
 
Gjorde inte bra ifrån mig idag på träningen,
besviken på mig själv men blev glad när jag såg att 2 kg är bort :)
 
Fan ångrar mig lite att jag inte mätte min kropp innan jag började träna eftersom man kan se om det händer saker då oxå ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0