HATAR spindlar

Okej jag vet inte om jag har tagit upp detta innan på bloggen men jag HATAR spindla speciellt stora så klart. När jag ska döda en stor spindel så använder jag en hel jävla toalettrulle eller så slår jag den 10 gånger med mina tofflor/skor eller så ringer jag pappa och ber honom komma och döda spindeln hehe. Ifall det händer att spindeln rör sig innan jag får tag i den så ser ni mig springa iväg snabbare än superman när han flyger haha.
 
Fy vad rädd jag blev och började rysa när jag såg mega spindeln nere i tvättstugan :O. Hatar att bli överraskad när det kommer till spindlar. Omg jag trodde den skulle anfalla mig när jag skulle ta bilden, thank god for zoom på kamera säger jag. Jag tror jag såg tänder när blixten kom fram :S. Ja jag dränkte den några gånger och slängde tvättmdelen på den av någon anledning hehe :P
 
Jag lovar jag trodde den skulle hoppa på mig när jag skulle ta bildn haha
 
Jag ryser bara av att titta på bilden :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0