världens sexigaste man eller?

Robert Pattinson tar hem titeln för fjärde året i rad Världens sexigaste man. Brittiska tidningen Glamour har utsett världens hundra sexigaste män 2012 och överst på tronen hamnar återigen flickfavoriten Robert Pattinson. ”Twilight”-stjärnan
har toppat listan fyra år i rad.  
 
1. Robert Pattinson
Det är inte så att Robert Pattinson är ful men jag tycker inte han är så sexig att ta hem titeln "världens sexigaste man" 4 år i rad :/

 

2. Tom Hiddleston

Jag blev väldigt chockad när jag såg att Tom Hiddleston var/är på andra plats typ VA!!!! Vad är det som är så sexigt med honom? Listan är helt fel speciellt när dem lägger Tom Hiddleston som nr 2, hans plats borde vara längreee bak.

 
5. Benedict Cumberbatch
Hur kan han vara 5!!! Så dem menar att 
Benedict Cumberbatch ä snyggare än Taylor Lautner som har plats 7. 

 

12. Ian Somerhalder

Alltså så dem menar att Tom Hiddleston och Benedict Cumberbatch är snyggare än IAN Somerhalder typ vaaaa. Tittar dem ens på killarna innan dem gör listan? Gå in på google och försök att hitta en snygg bild på Tom och Benedict...JA exakt!!! Jag tycker Ian är sexigare än Robert Pattison och sååååå sexigare än Tom Hiddleston.

Om jag fick bestämma så skulle Ian Somerhalder vara på första plats

 
 Här har ni topp 20 från brittiska tidningen Glamour
20. Tom Hardy
19. Chris Hemsworth
18. Christian Bale
17. Ryan Gosling 
16. Danny O'Donoghue
15. Joe Manganiello
14. Alexander Skarsgård
13. Ed Westwick
12. Ian Somerhalder
11. Cory Monteith
10. Henry Cavill
9. James McAvoy
8. Paul Wesley
7. Taylor Lautner
6. Robert Downey Jr
5. Benedict Cumberbatch
4. Michael Fassbender
3. Johnny Depp
2. Tom Hiddleston
1. Robert Pattinson
 
Min lista hade varit annorlunda bland dessa 20 kan jag redan nu säga. Rätt så roligt att det är en brittiska tidning som har tagit fram listan och både Pattison, Hiddleston och Cumberbatch är från London mmm koppling eller vad

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0