MW3

Hej på er! Gick upp 10 idag och somnade ca halv 4 inatt, att jag orkar :P. Hungrig och trött känner jag mig just nu, vet i fan vad jag kan ta och äta :/. Igår var det en rolig kväll med Dennis och Tijana :). Först åt vi på Mc, sen en runda i stan och där mot slutet var vi hemma hos Ivan och spelade Modern warfare 3 alla mot alla hehe fast min kotroll dog hela tiden så jag hann inte riktigt vara med första rundan :(. Dennis och Ivan sköt min hjälplösa gubbe hela tiden som bara stod där eftersom kontrollen dog helt tillsist :P. Nästa runda spelade jag, Dennis och Ivan mot varandra och gissa vem som vann JAG hehehe där får ni. Nä nu måste jag ta och äta något börjar få ont i magen :(
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0