Mobilbloggar: Tar inget annat

Hej sötisar! Hemma i min sköna säng :). Är lite slut efter shoppingrundan med Tijana på Väla, tack för idag gumman hade jätte skoj :). Blev inte att jag köpte något speciellt, ett par svart byxor som jag ska lämna tillbaka imorgon, vantar och lite produkter från clinique. Imorgon ska jag fixa middag till familjen, det blir fransk kycklinggryta och morotskaka till efterrätt vilket är första gången jag "bakar" :D ska bli skoj. Nu blir det sova eftersom jag måste dra in till stan lite tidigare imorgon och handla några saker som jag behöver till kakan, allt måste vara färdigt när dem kommer hem från center syd :).

Varje gång jag äter på Väla så är det Graffiti bakad potatis med kyckling och rhode island sås som jag ALLTID tar :P vägrar ta något annat hehe


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0