Mobilbloggar: skolfoto

Hej på er! Storstädade innan och är helt slut :/ Någon mer än jag som känner att städa är rena träning ibland och då pratar jag om att dammsuga, moppa och allt annat som ingår? Man blir helt svettig efteråt eftersom man måste böja sig upp och ner hela tiden för att komma åt över allt :P. Min lillebror tittar just nu på tecknad så jag får inte sitta framför dator hehe.

Fannn det är en jobbig människa som kör fram och tillbaka med sin moped, OMG vad det låter och idioten kör så klart utan hjälm jaja får skylla sig själv om något händer honom

I veckan så fick min lillebror hem hans klass/skolfoto, visst blev han söt :)

 
Och kolla vad jag hittade, skolfoto på mig när jag var 9 år vilket min lillebror är nu hehe


Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Alltid kul att hitta gamla skolfoton :P

2012-10-21 @ 14:27:00
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0