Mobilbloggar: Rödbrun

Hej på er! Saknat mig? Jag har saknar er och min blogg hehe. Har inte bloggat på 2 dagar OMG shocking :P. Vet ni vad jag gjorde idag? Ju jag har färgat mitt hår och det blev rödbrun färg plus testade color mousse för första gången. Det var inte lättare med mousse som jag trodde, det vanliga är nog lättare så jag ångrar mig lite att jag gjorde själv men som sagt trodde det skulle vara lättare :P fast det blev ändå bra ;). Ska bli skoj att se vad Ivan tycker :D. Färgen blev fin, inte för rött men man ser att jag har gjort något vilket man inte hade gjort om jag hade tagit en brun färg plus detta är toning så det kommer tvättas ut :)

Ska bara tvätta mitt hår en gång till för att få bort färg som ligger bara på ytan och få fram slut resultatet sen kommer jag ta bild :).

Blev rätt så likt färgen på paketet


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0