Liten Hög

Hejsan! En vecka snart sen jag bloggade :/ ovanligt fast har inte varit riktigt på topp humör och vissa stunder har jag inte hunnit blogga helt enkelt. Igår hade man möte vilket gick bra och idag väntar ett samtal :). Letar efter en ny lång höst jacka, vill inte ha till midjan bara eftersom rumpan ska ju oxå hålla sig varm dessa kyliga dagar hehe :P. Tittar på favorit kvinnan just nu Ellen Degeneres hehe, hon är bäst :).Tillbaka till att glo på tv nu. Ska försöka lägga ut ett till inlägg lite senare puss

Mina två nu

 

Oooo dessa är såååå smygga (11,5 cm)

 

Hur dem ser ut på

 
Ville även ha ett par med liten och tjock klack som jag kan ha på vardagar (7 cm)


Kommentarer
Postat av: Linda

åh, varifrån kommer dem nedre? Så snygga!! du, hur blev håret när du färgade det? Så nyfiken :)

2012-10-18 @ 17:52:26
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0