Buuuu

Okej ibland när nytt händer så ska det förstöra sånt som fungerade bra innan som tex iOS 0.6 vissa saker vara bara bättre innan :/ och nu är det Blogg.se. Sen jag kopplade min blogloving (ca 3 dagar) till min blogg så fungerar nästan inget på bloggen via safari (iPhone) :/. När jag klickar på ett av mina inlägg, vill skriva ett snabbinlägg eller ta bort något så kommer jag fram till Blogloving :/ vilket det inte gjorde innan. Ibland när jag lägger ut ett inlägg via blogg appen och märker att jag har gjort något fel eller vill ändra något så gjorde jag det via safari och fixade problemet eftersom man inte kan göra det med appen :/. Skit irriterande när nytt blir dåligt.

Någon annan som har detta problemet

att ni klickar något via safari och kommer till blogloving??


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0