Ska bli skönt att sova ut

Hej på er! Ivan är ute med Alen medan jag tittar på How i met your mother :). Han kommer nog snart och hämtar upp mig, då blir det hem till mig för att hämta alla min "sova över" saker och dra till kvantum för att handla lite mat. Toaletten hemma hos min pappa renoveras så all borrande och bankande gav mig ingen sömn idag :/. Det var inte skoj att vakna 8 på morgonen av en sån massa väsen, ska bli skönt att sova ut imorgon. Ikväll blir det film eftersom igår så tittade vi på 3 st 40 minuters serier, The walking dead, the grimm och Revenge. The grimm var sista avsnittet av säsongen och avsnittet av The walking dead och Revenge var riktigt spännande.
 
Här kommer lite bilder från Filips födelsedag i måndags
 
Ivans syster gjorde denna goda smörgåstårtan

Och hans mamma gjorde budapesttårta, blev riktigt god

Häftigt :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0