NEJ

Fan vad jag är trött och seg och så känner jag mig inte helt okej just nu. Får skylla mig lite själv där eftersom jag glömde ta min tablett mot epilepsi igår kväll, ja och då blir det så här nästa dag. Det verkar vara en sån kylig mysig vinter "morgon" idag :) allt som saknas är snö :P och jag hoppas vi får mycket av det detta året i La.
 
Idag så upptäckte jag något som har förstört min dag, INGEN vampire diaries ;(. Tydligen har dem en veckas uppehåll VARFÖR!!!. Fan jag skulle nog ha tittat upp det innan så hade jag inte behövt vara så inställd idag att vi ska titta på VD. Jävla skit
 
NEJJJJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du förklara vad epilepsi är lite ? för jag fattar inte riktigt vad det är för något :)

2012-11-29 @ 23:19:10

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0