Mobilbloggar: Apoteket Medina

Hejsan! Ligger i sängen och känner mig trött men samtidigt pigg varje gång jag tänker på att jag ska träffa min söta
Savannah imorgon speciellt nu när hon har börjat gå själv :). Har fått bilder och video på det men nu är det dags att se det in real life.

Jag och Ivan var innan idag och fikade hemma hos en kompis och när vi väl var hemma igen så spelade Ivan och Filip en liten stund och sen vid 9 (21:00) tiden så tog jag och Ivo bara det lugnt framför tv:en :).

Något jag typ aldrig har tänkt på innan är all medicin jag har här hemma i min "låda" som hjälper med det ena och andra :P. Ibland så måste man självmedicinera sig eftersom det inte alltid man får hjälp från vårdcentralen :/

Drugstore heh

 

Imorgon ska jag äntligen se henne gå själv<3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0