Mobilbloggar: allt ser finare ut när solen är framme

Hejsan! Sitter på tåget nu och är framme i Malmö om ca 30 min :D. Har saknat min lilla Savannah jätte mycket, en månad sen jag träffade henne :(. Jävla Comviq mitt nätverk försvinner hela tiden :/ hoppas jag kommer kunnat publicera detta inlägget, Fuck u Comviq ibland.

Varför går folk aldrig ut i förväg när dem ska hinna med saker :S. Det var en man som började springa för att hinna med tåget när tåget väl var framme på stationen och han hade inte ens tagit ut biljett JA lycka till att hinna, därför är jag aldrig sen eftersom jag planerar och kommer heller tidigare för att slippa stressa ;) ooo vad vi skryter hehe

tack för fikat älskling :)

 

allt ser finare ut när solen är framme.Landskrona station

 

Jag idag


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0