Middag, efterrätt och stolen

Hello! Välkommen solen och ljus :). Ute och promenerar, rätt så skönt fast halsduk och vantar ska man inte hoppa över ;). Tittade på lite recept och vill testa något nytt eller något jag inte har gjort på länge ;) och så kom jag på pita med fetaost hade varit skoj att testa. Fick fråga Senija vad som behöva och så får jag kolla nästa gång Hance bakar

eftersom sånt är inte direkt lätt att hitta på google :P.

Igår så gjorde jag köttfärssås och spagetti till mig och Ivo plus kladdkaka som vi hade till efterrätt. Vi tittade även på en spännande action film med Nicolas Cage Stolen, jag tyckte om den.

 

Köttfärsen som blev kvar från pirogerna 

var även riktigt god ihop med spagetti, då vet jag hur jag ska göra köttfärsås nästa gången

 

Min kladdkaka :)

 

Mums det var gott och detta ska jag äta nu till kaffe ;)

 
Filmen vi tittade på igår

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0