Lite vad jag tyckte om twilight breaking dawn part 2

Igår så var jag som sagt på bio med min söta Senija :). Denna gången var vi här i LA så att vi slipper titta upp tåg/buss tider och kunde promenera hem istället ;). 
 
Vi tittade så klart på Twilight breaking dawn part 2 :D. Filmen var BRA både jag och senija fick gåshud då och då :P och jag fick mitt slut som jag ville ha hehe :). Jag är verkligen glad att jag såg filmen på bio eftersom man fick en helt annan upplevelse, jag hade lätt kunnat se den igen. Att titta på Twilight filmerna på bio har varit min och Senijas grej tråkigt att det är över nu :( fast Senija tror att någon gång i framtiden så kommer det komma ut en till bok hehe :D.
 
Okej nu lite kort om filmen vill inte avslöja för mycket för er som inte har sett den ;). Man var inne i filmen hela tiden att till och med dessa små glin som pratade och hade sig innan filmen blev tysta när det hade börjat haha. Det hände saker hela tiden plus att det fanns roliga och action scener vilket jag gillar. Det var en sak som fick både mig, Senija och många andra i biosalongen
säga "amen aaaa", mer än så säger jag inte.
 
Så nu till slut resultatet
Jag ger Twilight breaking dawn part 2 4½ av 5 och anledningen till varför inte full pott är just på grund av det jag nämnde ovanför.
 
Små ryser fortfarande när jag tittar på trailer :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0