In real life så är det en annan historia

Som många av er vet så är kläder som man beställer på hemsida inte alltid vad man förväntar sig. Idag fick jag hem en tröja som jag beställde från HM för en vecka sen. När jag tog på mig tröjan så visste jag inte om jag skulle gråta eller skratta :/. Min första tanke var WTF!! Det såg ut som tröjan hade ätit upp mig, en säck hade nog varit snyggare på. Jag tog XS men det kändes och såg ut som XL :S. Nu har dem en annan modell som posar med tröjan men när jag skulle beställa så lutade hon andra modellen framåt och gjorde så att tröjan såg liten och fin ut plus dem hade inte
dessa "falska" tjejerna vilket dem har nu.
 
En säck hade varit snyggar på

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0