Hiss och diss iPhone 5 hörlurar

Igår så hämtade Ivan äntligen ut sin iPhone 5 :P men har fortfarande inte använt mobil men lovade att idag blir det av och på onsdag så aktiveras hans nano sim.

iPhone 5 hörlurarna gav han till mig. Första gången jag testade så satt dem riktigt bra (satt ner i soffan) och upplevelsen av musiken var till helt annan nivå men idag på träningen så blev jag besviken. Självaste ljudet är nice och har härlig bass men det kändes som dem skulle trilla av :/ vilket är irriterande speciellt när man tränar. Fast okej dem trillade aldrig av eftersom jag tryckte in dem hela tiden men det är fortfarande störigt när hörlurar sitter löst. Så videon om att dessa hörlurar ska passa alla går inte ihop med mina öron..


Om man jämför dem gamla så är ljudet så klart bättre på dessa nya men i vissa situationer satt dem gamla bättre som tex när jag tränar. Så jag är besviken där.

Hiss: skön känsla av musiken
Diss: Sitter löst och det känns som dem ska trilla av


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0