Sverige vann eurovision song contest 2012

Japp som alla vet vann Sverige ESC 2012 :) bra jobbat Loreen. Jag måste säga att detta året fanns det inte många låtar som jag tyckte om :/. När Loreen sjöng under Semifinalen så gjorde hon inte lika bra ifrån sig som under finalen. Det var mer känsla i hennes framträdande under finalen..

Jippi vi vann detta året :D

Rysslands låt
var väldigt rolig och detta måste vara historiskt inom ESC hehe, gamla gummor som sjunger. Jag och Ivan dog av skratt när dem började sjunga :P. Fast jag tycker det är ett stort skämt att dem fick så många poäng och kom 2. Att dem vann över Serbien som hade en väldigt bra låt plus att hans röst dödade :). Så babushka var kanske roliga men inte
för att komma 2, det är ju bara idiotiskt :/.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0