Savannah

Hej på er! Har precis tittat på våra bästa år. Det vara länge sen fast det är samma sak om och om igen så kan inte säga att jag har missat något direkt :/.

Igår
vara jag i Malmö och besökte min storebror, Miresa och söta Savannah. Min lillebror följde med mig oxå :). Det vara en mysig och lugn dag. Medan Nermin och Almir var iväg och badade så fick jag och Miresa chansen att vara lite själva och prata om allt möjligt :). Blev även en massa lek med Savannah <3. Efter maten så gick vi ut och promenerade i det finna vädret, vi gick även förbi en lekplats så att Almir kunde leka av sig hehe :P.

Lilla söta Savannah

fasters allt :)

Hon tyckte det vara riktigt roligt att gunga <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0