Rätt så lika

Hej på er! Mumsar i mig frukost just nu :D. Vaknade kl 7 idag :/ jävla jobbiga hosta kunde inte somna om igen. Så istället för att börja tvätta kl 9 så blev det 8 :P. Kommer bli svårt att hålla sig vaken hela dagen :S. Nä nu ska jag äta upp min mat och sen rita
tillbaka till 7 personer på draw something :P

I måndags och igår så byggde jag naglar till folk och här kommer bilder:

Söta Selma var hos mig igår <3

Jag och Selma
har kanske träffats 4 gånger men när vi sitter ner och pratar så känns det som vi har känt varandra länge. Vi är rätt så lika plus samma sjuka humor har vi :P. Tråkigt att hon bor i Lund :( annars hade vi umgåtts ofta.

Kommentarer
Postat av: selma

Haha vi har sjukaste humorn!! Står och skrattar åt ingenting <3

2012-05-10 @ 21:40:59

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0