Dont judge my

Hej på er! Sitter och lyssnar på Peter Andres låt Mysterious Girl haha dont judge my. Det är Pauls och Ivans fel och deras låtval haha :P.
I videon ser man mer av hans kropp än hans "Mysterious Girl" :S.

Nu kl 1 ska jag bygga naglar till en tjej men jag börjar undra om hon kommer komma eller inte. Skrev till henne igår men har fortfarande inte fått något sva.
Hatar när man inte vet eller inte får svar tillbaka :/.

Lite senare idag så ska min storebror, Miresa och söta Savannah komma på besök <3 en månad sen jag träffade dem sist. Nästa helg ska jag besöka dem :D

Förra veckan
så byggde jag naglar till 4 tjejer
men jag har ej hunnit lägga ut bild på de andra tre så här kommer dem.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0