I guess this was a good day

Hej på er! Är hemma hos min älskling nu <3.
Ja när man har tur på sin sida så bli man ju på bättre humör ;).

(1)När jag skulle sätta in pengar på banken så var det ingen kö, (2) ett par tabletter som apoteket aldrig har inne fanns idag, (3) alla kläder jag ville ha fanns i min storlek även det på rea haha. (4) När jag hade handlat färdig så började jag känna mig hungrig och helt plötsligt ringde min storebror och frågar om jag vill äta Kina buffé med honom, (5) sist men inte minst så fick jag åka buss gratis eftersom "apparaten" var sönder hahha. I guess this was a good day :D
än så länge hahah :P.

Detta köpte jag idag.

Jag tog sista S haha tur eller vad :P

Gina modellen
har denna vita under toppen ovanför,
riktigt snyggt tillsammans :). Se här vad jag menar

Hittade snygga/söta underkläder på rea nice ;)

Sen blev det kina buffe med min storebror. Tack för maten brorsan

Kommentarer
Postat av: Farah

Ooo den svartvita har jag tittat på så många gånger, den e riktigt fin!

2012-03-02 @ 10:30:02
URL: http://www.faruschkatycker.blogspot.com
Postat av: Farah

Får kanske ta en runda efter jobbet då ;)

2012-03-02 @ 15:00:12
URL: http://faruschkatycker.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0