Update

Hej på er! Sitter och längtar till kl 4 så att jag kan hämta my drugs hahah :P skojar när men jag fick muskelavslappnande och smärtstillande tabletter utskrivet av läkare igår.
 
Så vad sa Dr: Nackspärr och VÄLDIGT spända muskler i nacken.
 
Vad kom ni fram till: Jag ska först gå till sjukgymnast och ifall jag fortfarande har ont och det inte hjälper så ska det röntgas :). Eftersom jag har haft problemet länge med vänstra sidan så finns det en risk att "något" kanske har "växt ihop" eller hur det var nu han sa hahah. Tabletterna ska jag ta i 5 dagar, fick ett uttag till ifall smärtan skulle hålla i sig.
 
Hur är det nu Medina: Det är lite bättre idag fast kan fortfarande inte göra vissa saker som jag brukar, måste gå sakta, kan inte gå länge, får ont när jag lutar mig bakåt, svårt att åka i bil, kan inte lägga mig eller resa mig upp från sängen normalt och sova är ett helvete. Jag får fortfarande jätte jätte ont när jag vaknar och det tar ca 3 timmar för nacken att slappna av lite, kanske behöver bättre kudde :/. OMG det var ett helvete att tvätta håret idag :S AJ säger jag bara.
 
Haha exakt så här går jag med nacken/huvudet

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0