skadar snabbare och hjälper sakta

Hejsan! Idag kl 9 ringde en sjukgymnast till mig, fick tid redan nu på måndag kl 2 trodde jag skulle få vänta längre. Skönt för jag börjar bli väldigt trött på att ha ont och mina jävla tabletter gör mer skada än hjälper. Mitt ansikte/hud tycker verkligen inte om varken voltaren tabletterna jag tog och de nya. Min hud har blivit väldigt torr, flagnar, känns sträv, får många små finnar, ger en brännande känsla efter att jag har rengjort på morgonen och på kvällen och förstör mitt smink :/. Man blir jätte arg när sånt händer speciellt när mitt hud precis började bli allt bättre.
 
Dessa tabletter tycker inte min hud om
 
Man blir galen eftersom om jag slutar ta (norgesic) så kommer jag få väldigt ont i nacke men om jag slutar så kan min hud börja läka. AAAA trött på allt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0