Sjukgymnast och Frikort

Hej på er! Är hemma hos Ivo nu :).
Var som sagt hos sjukgymnast innan. Jag hade ca 4-5 muskler som hade låst sig och sidan av nacken och axeln hade gått in i varandra. Jag fick min massage fast inte spa känsla utan hon var väldigt hårdhänt :P. Det känns lite mjukare nu fast fortfarande inte helt okej, det hugger till lite då och då i nacken. När jag reste mig ut efter att hon hade masserat ut musklerna så kändes det nästan som mitt huvud inte satt fast i necken hahah. Ifall det fortfarande gör ont så ska jag komma tillbaka nästa vecka sa hon. Har fått 2 övningar jag ska göra varje dag och
vad jag ska tänka på när jag sitta och gå.
 
Sjukgymnast idag
 
Efter 2 besökt hos akuten (700 kr) och 3 besök hos vårdcentralen (400 kr)
så fick jag mitt första frikort. 1100 kr på 2 månader är inte billigt :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0