Mobilbloggar: donut vagn

Hello! Ivo och Paul hämtade upp mig för en liten stund sen, roligt att lyssna när dem två pratar hehe :P. Min bror och Miresa stack där vid halv 7 tiden. Savannah var så gullig och verkligen på lek humör idag. Jag och pappa ska besöka dem den 29 juli längtar och saknar min lilla sötis redan :(. Blir nog serier ikväll fast Ivan är lite sugen att se en spännande film :).

Blev väldigt chockad när jag såg en Donut vagn utanför mig haha. Fan vad nice att dem har lagt Homer hehe. Ångrar lite att jag inte gick fram, man kunde kanske köpa sig en donut ;)


Det var verkligen gott med grillat idag, fy fan vad mätttt jag är :/ inget mer för mig ikväll

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Mums så gott med grillspett, det är perfekt en sommarkväll ju! :)
Häftigt med en donutvagn, ser du den igen får du ju inte missa chansen att gå fram och kolla utbudet ju! :)

2012-07-15 @ 22:25:07
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0