Lite av min torsdag

Hejsan! Igår hade jag en mysig och skoj dag :). Där vid halv 6 tiden åkte vi ner till LandskronaKarnevalen :). Det fanns inte lika mycket detta året tyckte jag iallafall. Efter att vi hade sett oss omkring och spelat olika "spel" i ca 2 timmar haha så satte vi oss ner och tog en fika på Madde's. Där vid 8 tiden hämtade Ivo upp mg och vi åkte och köpa mat på Basilika, hade filmkväll hemma hos honom :).
 
LandskronaKarnevalen
 
Fångade alla dessa på första försöket :) tur eller vad?
Lisa Simpson och svarta angry birds fångade jag till Filip :). När man väl börjar spela dem maskinerna för att "fiska" upp nallar så är det svårt att bara sluta speciellt de nallar man inte lyckas fånga upp :P man blir snabbt beroende :P. Igår var det första gången jag testar själv att fiska upp haha innan lätt jag alltid Ivan göra det :P. 
 
Det bästa med Karnevalen haha :P.
Idag eller imorgon måste jag testa Langos, har aldrig gjort det innan när det har varit karneval ;)
 
Vår kvällsmat blev kinamat från Basilika :)
 
Blev en blandning av nyttig och onyttig snacks till filmen ;)
 
Filmen vi tittade på :) Var jätte bra och rolig

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0