Hot pack

Hejsan! Är hemma hos Ivo :). Känner mig väldigt trött måste vara detta vädret :/ vill lägga mig och vila men är lite rädd hur min nacke kommer vara efteråt.
 
Idag slutat med mina muskelavslappnande och smärtstillande tabletter. Kan ni fatta att jag tog 6st om dagen men hade fortfarande lite ont i nacken och var stel men resten av kroppen var avslappnad. Igår tog jag bara 2 st. Tabletterna gjorde mig typ galen, rastlös och kände inte för att göra något. Vet ni hur många gånger jag började skriva ett inlägg och helt plötsligt bara
tappade lusten och skit i det.
 
värmekudde hjälper mig just nu.
 
Kommer även ta Ipren när det börjar spänna och så klart göra små övningar för
att mjukna upp musklerna i nacken

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0