Ostbågar 8 månader sen sist

Hej på er! Jag och min blogg är precis som ett förhållande, har sina bra och dåliga dagar haha. Flera gånger under dagen fotar jag saker som jag vill blogga om men när det väl kommer till att skriva så orkar jag inte eller hinner inte. Det har inte hänt så mycket förutom en massa regn :/, saknar att vakna upp och se snö :(. Igår var jag hemma hos pappa och lekte med min lillebror. Har inte träffat honom på hela 9 dagar vilket är länge, har saknat honom jätte mycket. Eftersom toaletten renoveras fortfarande hemma hos mig så har jag sovit hos Ivan i en hel vecka nu, dem blir fan aldrig klara :/. Igår kväll vara jag även ute med Senija och idag var Lovisa hemma hos mig en stund, alltid lika skoj att prata med henne :). Nu blir det mat vilket jag känner behövs hehe :P

Gjorde fransk kycklinggryta till kvällsmat igår, det är såååå gott :D

 

Igår åt jag och Ivan ostbågar för första gången på 8 månader haha :P

 

Min lillebror <3 la upp det fint till sig :)

 

I söndag var jag, Senija, Tanja och Fatma hemma hos Salam. Det var lika skoj och roligt som alltid <3.

 

Så mysigt :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0