True blood sista avsnittet

Igår så såg jag och Ivan sista avsnittet av True blood säsong 5 :( ja då måste man vänta ett helt jävla år igen, precis när man kommer in så slutar den :/.
 
Lite kort vad jag tyckte om säsong 5?
Jag tyckte detta med Lilith var lite uttjatat och att dessa från the authority vara på en och samma ställe i det 4 första avsnitt. Jag vet inte varför men någonstans i mitten så började jag tröttna lite men det blev spännande igen ju närmare slutet vi kom. Det var rätt så roligt att se hur Bill och Eric bytte roller ju längre in man kom i säsongen. Bill blev ju helt fuckt up till sist speciellt mot slutet. Sen detta med Lilith, var hon bara en hallucination eftersom dem blev höga av blodet eller var hon ett spöke/på riktigt? Något som fick mig att fundera när hon dödade Godric, om det verkligen hände eller om det vara något Eric och Nora hallucinerade.
 
Som sagt säsongen slutade väldigt spännande så där blev man inte besviken bara att man nu kommer behöva vänta så länge till säsong 6 börjar.
 
Hej då True blood 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0