nivea regenerating night care

Som jag nämde igår så köpte jag ny nattkräm vilket betyder att mina nattrutin kommer att ändrad igen :/. Anledningen är att Norgesic (tabletter) som jag tog innan torkade ut min hud och kropp riktigt mycket vilket gjorde att Clean start bedtime for breakouts blev för "stark" och höll min hud torr och irriterad även efter att jag slutade med Norgesic. Min hud är/blev väldig irriterad, röd, flagnade, torr, stram och jag fick små finnar hela tiden.
 
Det jag tänkte göra nu är att använda nivea regenerating night care 
så att min hud får mer fukt även på natten och slutar vara torr, stram och irriterad. När allt detta har blivit bättre så kommer jag nog gå tillbaka till bedtime for breakouts igen.
 
Sen underar jag ifall det inte är så att Bedtime for breakouts var egentligen för "stark" redan från början men eftersom jag använde kortison/betapred (samtidigt) som tillför mycket vätska i kroppen och därför torkade inte min hud ut. Men det kommer jag märka sen när jag går tillbaka till bedtime for breakouts igen, ifall min hud börjar bli irriterad, röd och
torr så vet jag att den inte är för mig. 
 
Tänk på det ifall du får tabletter utskrivna för en kort period testa inte nya ansiktsprodukter eftersom dessa kan påverka varandra.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0