Mobilbloggar: zebra och jobbig klocka

Hej på er! Tänkte bara uppdatera att bio inte blev av :(. Senija sms innan och sa att hon inte kunde idag, hon ska alltid förstöra haha :P skojar bara. Är just nu själv hemma hos Ivan, han är ute med Paul. Han frågade mig om jag ville följa med men jag valde att stanna inne och läsa Vampire diaries boken istället :) svårt att lägga ifrån sig. Ikväll ska Ivans syster och Filip sova över så det blir handla något gott och titta på Dallas vilket jag verkligen inte vill men tydligen har jag inget val haha :P

Ihoprullad i mitt mysiga zebra täcke och läser vrede och återkomsten


Alltså shit vad klockan hörs, kan inte höra mig själv tänka :/

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0