Mobilbloggar: I wanna make you sweat

Hej folket! Ligger i min sköna säng och ska snart sova men först ett inlägg och lite korsord :P. Idag var jag duktig på gymmet :) nådde varje mål jag satt upp och lät inte mig själv ge upp. Denna gången tog vi styrketräning oxå, ett område jag inte har besökt på 2-3 månader hehe :P. Kommer så få muskelverk imorgon :/ skulle nog inte ha tagit i så mycket direkt. Nu ska jag göra korsord träna lite hjärnan hehe sen blir det sova :).

Finns inget sexigare än att vara nerdränkt i svett hahaha :P. Hatar att svettas fast lite svårt att undvika när man tränar, inte så mycket att göra än att stå ut med det i ca 1 1/2 timme ;). Fick även bli lite nyttigare mat efter träningen ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0