Gnäll gnäll

 Hejsan! Framme hos Ivan. Var i McDonalds innan med min lillebror. Jag vet inte om det är bara han med gud vad söligt han åt :/. Vi satt där i en och en halv timme och han åt ändå inte upp allt, hörde mig själv säga 1000 gånger "Almir ät" haha. Jag känner mig stressad hela tiden så att sitta så länge på en och samma stället gör mig galen :P. Sen hörde jag gnäll både dit och hem "det är varmt, jag har ont i mina fötter, det är kallt, när är vi framme". Ja det finns inte mycket att göra än att ha tålamod haha sånt kommer man få stå ut med mycket när man har sina egna.
 
Dem är söta men gud vad gnälliga dem kan vara ibland haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Men eller hur. Jag har varit barnvakt flera gånger. Jättesnälla barn, men liksom. Ät upp nån gång, haha :P Blir väl så när man inte är så van med. Jag äter ändå relativt långsamt, så trist när barnet man har med sig bara ätit nått pommes när jag är klar, haha. Hoppas resten av dagen blir bra iaf ;)

2012-08-16 @ 16:48:41
URL: http://lillyz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0