DiamondsAndHeels14

Jag har 3 person på youtube som jag följer och får direkt upp på min hotmail när de har laddat upp ny video, det är JLovesMac1, Wilsontech1 och DiamondsAndHeels14. Det finns så klart andra jag följer och har sparat på min youtube men dessa 3 har jag valt att få upp på hotmail
 
Min absolut favorit är DiamondsAndHeels14 som ägs av en 19 årig tjej, Cassandra Bankson. En jätte söt och god tjej. I sina video tar hon upp om style, acne, hälsa, mode, smink, hudvård och skönhet. Det jag tycker om med henne är att hon forskar om saker innan hon bara slänger ut sig en massa ord. Har lärt mig så mycket tack vare hennes video. Hon tar verkligen upp allt man vill veta iallafall allt jag vill veta :). Förutom att hon ger ut bra info om hudvår och olika produkter så visar hon även hur hon sminkar sig (tutorials) och vågar visa sig utan smink även om hon har problemhy. Sen jag började följa henne vilket var 2 månader sen så har hon laddat upp en ny
video varje dag vilket de andra 2 är lite dåliga på.
 
Här har ni lite video på vad ni kan hitta på hennes youtube "channel"
 
Detta är den mest kända video och 10 633 658 personer har sett den
 
Kvittar vad hon pratar om så ger hon verkligen ut mycket information
om ämnet och vad man kan göra. Lärt mig mycket om olika saker tack vare henne
 
 
 
Hon har många video om acne och allt kring det
 
 
Man kan även hitta olika makeup tips
 
 
Och Makeup tutorials
 
 
Hår tutorials har hon börjat lite smått med
 
 
Jag tror hon är en förebild för många unga tjejer där ute i världen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0