Carnier och Neutrogena

För ca en vecka sen köpte jag Carnier pure active moisturiser. Eftersom jag bara har använt produkten i en vecka så vill jag inte ge en slutbedömning än, men detta är lite
vad jag har upplevt under veckan:
 
Varje gång ja la Pure active moisturiser så såg min hud jämn ut, dämpade rodnad, huden kändes fräsch och återfuktad men när produkten väl hade torkat in vilket gick snabbt så försvann lite av dessa effekter. Jag hade svårt att lägga/jämna ut min foundation eftersom ytan blev torr även om huden var "återfuktad" (svårt att förklara). Jag fick små finnar under dagen och 3 gånger fick jag lite "större". Men jag måste säga att jag har sett en förbättring på min panna. Pure active höll mig matt i ca 3 timmar men sen vara det rätt så samma som alltid. Jag är inte riktigt 100 men jag tror min hud mot kvällen blev mer oljig än vanligt och det kändes så oxå. Som sagt jag har inte använd pure active länge så jag kan inte riktigt säga om den är bra eller dålig eller om den hjälpte eller inte. 
 
Idag testade jag Neutrogena pink grapefruit moisturiser första gången. Jag kan redan ta upp en sak jag ogillar vilket är lukten. Fy allt för stark, blev till och med illamående :/
speciellt när jag la på eller ja så länge lukten höll i sig.
Trackback
RSS 2.0