Besök från USA

Anledningen till att jag inte har varit så aktiv på bloggen är för att min pojkväns syster har kommit på besök från USA :). Jag har även tagit en liten "bygga naglar" paus, så denna veckan kommer jag bara ta emot en tjej. Eftersom Biljana inte kan komma så ofta på besök, USA är inte direkt när hehe så jag vill hinna umgås så mycket som möjligt med henne och hitta på olika saker.
Hon ska bara stannar i 2 veckor :(.

Lite bilder :)

Jag fick en jätte fin present av henne :). Älskar parfymen lukar riktigt gott

I måndags
så gjorde hon en stor middag till hela familjen :). Så här har jag aldrig sett lax för hehe

Efter maten blev det efterrätt

I tisdags
så var jag, Ivan och hans syster i Hbg, blev en mini-shopping

Idag
besökte vi Hbg igen fast denna gången åt vi god mat och fotade en massa bilder hehe Biljana ville testa sin nya kamera :). Vädret var verkligen perfekt för att fota :)

Jag tog oxå lite bilder med min Iphone

Passat CC :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0