Cold

Hej på er! Vaknade 9 idag men ligger fortfarande i sängen. Min förkylning var verkligen hemsk igår ;(. Det tog all min energi att jag inte längre visste vad jag skulle ta mig till och började tillsist gråta. Tur att jag hade min pojkvän där som tog hand om mig och tröstade mig. Det är lite (väldigt lite) bättre just nu men som sagt kan bli sämre under dagen. Tänkte gå upp nu och ta all form av medicin och hoppas jag blir bättre snart, är ingen rolig människa att vara med när jag mår dåligt :/

Såååå jag just nu

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är hemskt att vara så sjuk att man inte orkar göra något, väldigt frustrerande och trött blir man också.. Skönt att din pojkvän tar hand om dig, jag hoppas du kryar på dig och mår bättre idag. Bara att mysa ner i soffan och kurera dig med sån mat du gillar och orkar äta, bra serier och filmer, och förhoppningsvis fint sällskap! Krya på dig!! :)

2012-04-28 @ 21:08:09
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0