Toshiba satellite 755d-21j

Hej på er! Håller på flytta över allt jag har på min dator till min extern hårdisk. Jag har köpte mig en ny bärbar dator :D en som är 3 gånger bättre än min gamla och lite bättre än Ivans oxå haha :P, han har 4 gb i ram medan jag nu har 8 gb haha :P. Vad jag alltid ska tävla med honom hehe. Fy fan 17 Gb tog jag bort från min dator hehe mycket saker jag hade på den :/

Min nya dator är fortfarande hemma hos honom, eftersom han fixar alla de olika program som jag vill ha och som jag hade på min gamla, tur att jag har honom <3.

Här har ni min nya dator :D

Ja det lönar sig att spara pengar för då kan man köpa skoj saker utan att behöva ta på kredit eller liknande ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0