Jag vill inte att detta ska ta över mitt liv

Hej på er! Sitter och skriver mitt första inlägg med min nya dator :P. Blev lite ledsen när jag gav ifrån mig min gamla dator, haft den i 4 år plus det var mig första egna dator hehe :( ja vad ska jag säga när jag fäster mig så fäster jag mig :P.

Igår
byggde jag naglar till min kompis mamma :). Från att bara ha 2 personer denna veckan till helt plötsligt 4 st :P. Jag har delat upp det så att jag har tid för annat oxå och inte behöver hoppa över eller skjuta upp saker bara pågrund av naglar. Jag vill inte att detta ska ta över mitt liv/min vardag och inte hinna med det jag vill. Fortfarande detta är bara en rolig sak och inte på liv och död.

Här är naglarna jag byggde igår (hon ville ha dem mer runda)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0