50 procent

Hej på er! Nu ska jag och Ivan titta på BB. Man undrar vem som åker ut ikväll?. Jag tror Amandus kommer bli helt galen när han får veta att han är nominerad igen haha.
Men den som åker ut ikväll bli nog Hanna P.

Jag fick med mig nytt nagellack igen hehe. Ja det är lite svårt att inte köpa när det endast kostar 15 kr haha. Jag älskar att se 50% :P. Här har ni de andra 2 som jag köpte oxå i veckan

Snygg färg som fan :)

Ja när man ser 50% på smycke så är det oxå
svårt att inte låta bli speciellt när det kommer till ringar haha :P

Kommentarer
Postat av: En chic mammas bekännelser

gokväll :) allt bra denna måndag? :) ser du på den nya serien alcatraz? :)

2012-04-23 @ 21:43:56
URL: http://frureinhold.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0