Min lördag med mina fina kusiner

Igår var det tänkt en massa inlägg men så blev det inte, hade inte tid :O. 

I lördags hade jag en skoj kväll med mina fina kusiner. Vi gjorde en baby shower till Kelima :). Det var mycket god mat att välja mellan som Mirsada hade fixat fram till oss. Det var länge sen jag åt så mycket, de 3 kg som jag förlorade kom tillbaka i lördag hahaha. Det var skoj när jag och Merima dansade men vi var så mätta så det blev mest sittande och viftande med händerna istället till Rihanna låten Man down hahah. Vi tittade även på filmen Bridesmaids. Det var en väldigt skoj och trevligt kväll med mina tjejkusiner :)

Här kommer några bilder från lördags





Nu till bilder på oss



Bästa bilden haha


Lacki blev från ingenstan på lekhumör, så kanske i 20 min var han bara på mig. 


Mirsade tog en massa bilder när Lacki leker med mig och många av dem bilderna blev jag helt fuck up på. Så kan det bli när man tar naturliga och oförbereda bilder haha


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0