En varje dag sen tisdags

God morgon på er! Idag så gick jag upp tidigt för att vara jag hehe, 9:15, fast en rebull hade inte skadat ändå hehe :P. Skrev precis till Senija om hon kunde köpa en redbull till mig innan hon kommer hehe. Ska fixa hennes naglar idag. Har haft en kund varje dag sen tisdags hehe. Börjar få väldigt ont i ryggen nu :( måste vara för att jag sitter så obekvämt när jag fixar naglar till folk, men det är skoj att hålla på med något som man tycker om :)

Gjorde Hanans naglar igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket tar du för att göra naglar? Gör du det till endast folk du känner eller är det okänt folk också : )

2011-09-18 @ 14:05:00
Postat av: medina

Hejsan. Nej jag gör det även för folk jag inte känner :). Om du vill så kontakta mig på [email protected] så kan jag berätta mer för dig om priser och andra erbjudande :)

2011-09-19 @ 11:37:05
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0