acrylic/gel stickers form

Något man ser ofta på youtube så är det folk som använder stickers form, bygger naglar själva från grunden kan man typ säga. Men det hade varit skoj att testa men jag kan tänka mig att det är svårt och man behöver tålamord till max. När man ser det på youtbue så ser det riktigt lätt ut men jag kan tänka mig att det inte är för en nybörjare eller för någon som inte har gått en utbildning haha men hade varit roligt att testa en vacker dag för skoj skull hehe :P

Två klipp hur det kan se ut när man använder stickers form med acrylic och gel




Sen undrar man hur hållbart det är oxå hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

vad häftigt. Du verkar intresserad av detta och blir har talang för det. sett både videorna, rätt coolt sätt att bygga naglar på, verkar roligt :)

2011-10-22 @ 23:15:41
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0